Mulanya Disini.....

Saturday, November 26, 2011

Aman mengamuk....

25.11.2011...

Seharian eta tolong auntie dia ni jaga kedai...janji kena upah katanya...boleh bah kalau ko eta...pandai-pandai pulak letak jumlah upah rm10.00 sehari...maan nopolah kalau macam tu..ok jak tengok dorang berdua di kedai..sampai eta komen susah la aman auntie long...kalau dia d kedai je habis syiling dia amik masukkan d mesin game..huhu boleh benkrap tokeh kalau macam ni....

Tengah hari tu pulak ntah apa angin aman tiba-tiba mengamuk..habis semua kain dia sepah-sepahkan...aman..aman...kadang-kadang betul2 menguji tahap kesabaran...nasib baiklah auntie long masih boleh bersabar...ntah kenapa akhir-akhir ni cepat betul aman merajuk..silap sikit bersedia ja la dengar dia mengamuk...

Tapi paling sedih time aku marah aman...hurmmmm mengada-ngada dia datang sudah ..sekali sampai sudah saya tidak layan...mungkin aman tau aku marah ...time aku nak masak dia ikut aje kemana aku p...ke kiri dia pun ke kiri..ke kanan dia pun kekanan...aku buat bodoh jak..last-last.."auntie long....auntie long..auntie long"ahahah saja je malas jawab....sekalinya..."auntie long..boleh main game tak?" aikkk kalau mau main game ja mau bagus2 kan mannn....

pastu tiba-toba dia peluk x mau dilepas....sambil masak sambil gendong si budak bucuk ni...kalau 1 kilo x pa..huhuhu 17 kilo tueeee......

sebelum maharaja lawak sekali lagi dia mengamuk..sebab? aku tak kasi dia tolong bulat-bulatkan kuih bijan@bom...terus la mengamuk...hahahah last2 kasi juga la...sampai siap juga dia tolong .....

Pic akan d upload kemudian....

No comments:

Post a Comment