Mulanya Disini.....

Tuesday, December 27, 2011

27 dec 2011

Tinggal berapa hari lagi umurku bertambah...dan bertambah juga usia perkenalanku dengan "dia"....

Hari ni dengan hanya beberapa perkataan yang keluar dari mulut "dia" menyebabkan aku terasa seperti ohmaigod...tersentak..terkejut terus la mengalir duhai si air mata...aduhai hati bersabar la kau....lantaran kesilapan sendiri yang kurang bersabar dalam apa juga situasi...keadaan menjadi tegang dan aku still meraung mengenangi nasib badan...

Maaf ku pinta duhai si buah hati pengarang jantung..aku cuma ingin hidup bahagia disisimu..tidak ku pinta semua ini berlaku..maafkan aku sekali...semoga bahagia itu milik kita....

Terima kasih atas beberapa ucapan mu yang mahu aku kembali kepadamu..ku terima kamu seadanya sayang..tolong jangan tinggalkan daku.....thanks for everything....love u forever

No comments:

Post a Comment