Mulanya Disini.....

Wednesday, March 16, 2011

Alamak!!! terlebih sudah

Alamak terlebih sudah..hurmm ni je ayat yang mampu aku katakan..selain dari itu no comment..bukan mengaibkan sesiapa tapi dimanakah rasa malu perempuan bertudung ini? sudah tidak adakah seluar yang lebih sesuai hendak dipakai..takan la tak tahu legging tu terang ke idak bila kena air..perempuan cenggini memang layak digelar bahalol n bangang...buat malu seja...alang2 buka aje la tudung tu..atas tutup tapi di bawah masyallah...aku ni bukanla siapa2 n aku memang x layak nk becakap tapi..pergh macam geram pula tengok pic di atas tu...

2 comments:

  1. hahahahaha..klu ye pun nk sgt legging tu..pakai la baju panjang kan...

    ReplyDelete
  2. iya bah cam apa saja kasi tayang

    ReplyDelete