Mulanya Disini.....

Friday, March 18, 2011

Bila aku moody....

Bila aku moody semua benda jadi tak kena ..semua aku nak marah..kekadang aku tak tau kenapa mood aku cepat berubah..stress?? ya mungkin stress penyebab segala..tapi aku tau aku tak boleh berterusan macam ni..kata kawan aku, kau kena control mood kau tu..ye aku tau aku kena control tapi how??? aku pantang orang silap sikit mula la mood aku bertukar..mungkin bertukar jadi raksaksa, raksaksa terjahat di planet ini...kesian, yang tak patut kena marah pun aku main tibai je..
Selalu dia la jadi mangsa..aku marah kat orang lain dia juga yang kena...dulu lain sekarang lain..dulu aku boleh marah2 dia sekarang aku dah x boleh marah2 kat dia... apa nak buat semuanya telah berubah..berubah?? ooowh u ols tak tau rupanya..abaikan cerita ceriti taik mata penuh inti di atas....

Hari ni dari mood aku happy tetiba aku marah2..tak pasal2 dia aku x layan..kesian buat ke 1juta kali...apa nak buek nasib dia la..nasib baik la dia tahan kalau tak dah lama kena tinggal..uwaaa aku tak maw la kena tinggal2 ni...x beshh nak dengar..ok ok..aku mau berubah...lawak pula aku rasa..mesti dia senyum2 baca entry ni..sebab apa dia senyum..sebab aku dah janji x mau marah2 tapi hari2 aku marah2 ....rasanya nak buang rasa marah tu kena makan cili 55biji kot..bila dah terasa pedas kompom hilang marah kelam-kabut cari air huhuhu..idea bodoh lak datang...

ok la malas nak menulis apa2 ni ...nak hilangkan tension sat..jom dengar lagu ni.......




No comments:

Post a Comment