Mulanya Disini.....

Tuesday, August 2, 2011

Tidak boleh tidur

Mata..susah betul mau pejam dah...tadi aku memang dah tidur tapi bunyi telefon yang mendayu-dayu memaksa mataku segar dan bercakap dengan si pemanggil itu...siapa lagi kan kalau bukan buah hati pengarang jantung..tup-tup tengok dah jam 11pm aduhaiiii patutlah mata serasa berat sangat nk terbuka...aik cam keling jak aku merepek ni..kejap segar klejap berat wahaha terlebih minum susu kot jadi otak pun terlebih idea...

Esok aku kena puasa juga..tengok kat panties dah clear dah..lantak kamu la nak baca ke tak mo...aku kan seorang yang berterus terang..so maknanya aku dah boleh puasa..bagus! itu la yang aku nak...supaya aku tak penat mengganti puasa woha...

Sementelah (ada ke dalam kamus dewan bahasa ni) puasa ni..aku mau kuruskan berat badan yang dah memang terlebih kembang ...ada cabaran pada musim ramadhan ni...kalau tak percaya n nak tau dengan lebih detail sila klik...orkedunggu.blogspot.com itu aku nye blog yang join contest tu...kalau korang teringin nak join..sila lupakan hasrat murni anda..kerana..dah tutup dah tarik pendaftaran.....

Harap2la aku dapat turunkan berat badan...masuk dalam top 10 pun jadiklah ..supaya aku leh mintak hadiah dari pihak penaja...

No comments:

Post a Comment