Mulanya Disini.....

Wednesday, September 28, 2011

Cam datin la konon!

Orang kita ni...nak kata huduh tak huduh..nak kata cantik memang ramai yang cantik...
kalau yang cantik aku tak kisah sangat la kau nak melawa..memang kau pakai apa segala pun tetap lawa...
tapi yang spesis huduh ni kau nak melawa pun biarlah bertempat...
kulit dah sah2 warna kicap..hidung jangan cakap la...tapi bab hidung ni no comment la..sebab aku ni pun x la mancung tapi sedar diri nooo...
eh lari topic...aku tak la nak mengata yer..tapi geli la dengan orang2 yang tak sedar diri ni..

Aku tak salahkan kau nak begaya sekalipun..pakai la bedak soploh inci pun ..tak heran nyahhh...
tapi yang aku tak bleh tahan ni..macam yang aku cakap la..kulit warna kichap cap helang..ada hati kau nk tukar2 kaler mata kau...eh haktuihhhh..aku takde niat nak menghina okeh!..tapi aku geli siot...serius aku geliii!

Pls la jangan nak memalukan keturunan kau..aduhaiii..aku sampai nak mencirit nak tengok korang..mentang2 la lense kat fb tu pemes ...ramai no jadi minah salleh celup..kalau melayu tu melayu juga..bontot kau hitam juga..takyah perasan nak kaler2 mata tu....

Ps: wahahahah kesiannnnn...cam datin la konon!!!

No comments:

Post a Comment