Mulanya Disini.....

Wednesday, September 28, 2011

Perempuan bongoks!

Perempuan bongoks! bahlul! bangsat!..eh rasanya tak layak kot dia dimaki hamun cam tu sebab dia lebih teruk dari tu....tensi aku dengan pmpuan jenis tak sedar diri ni...

Kau rasa kau tu cantik sangat! aku tengok cantik lagi aku dari kau...eh kau doktor ke? kau loyer ke? ko pegawai ke? ehhhh takdelah...aku rasa kau biasa-biasa je...nak kata hidup dengan ihsan orang ..memang yer pun...

Susah kan dengan manusia yang takut dengan bayang2 sendiri..berdendam dengan orang yang tak bersalah...bila rasa diri hebat..semua orang di dunia ni bagi kau takde yang betul...kau aje yang terhebat! uwekkkk...haktuihhhh (muntah hijau) lepas tu kau jilat muntah aku....

Demm la pmpuan jenis cam ni...erkkk..aku marahkan sape sebenarnya ni? Owhhh biarlah aku tak bagitau sape orang yang aku maksudkan tu...takut aku kena sue (tau takut) wahahaha yang penting semua orang dah tau betapa hati kau tu busuk..takut sangat laki kau di amik orang....kisah yang lama pun nak diungkit-ungkit...eh pmpuan.ade orang lagi hebat dari laki kau yer....takdenya orang nak nanges guling-guling x dapat kawen laki kau tu ... kalau kau nak tau la kan...laki kau merayu-rayu ade la...lepas cinta tak diterima dia ugut pulak nak buat something yang ntah ape2 tah...ingatkan nak bunuh diri rupanya kawen dengan kau .....eh berapa bulan dah kau time tu erk....

Lain kali..cakap jangan sebarang cakap...sekali lagi kau ungkit cerita tu..kau tunggu aje la laser aku...walaupun bukan aku yang mengalaminya tapi i will always protect her!


No comments:

Post a Comment