Mulanya Disini.....

Sunday, August 5, 2012

Orang Nampak dia baik...

Bulan ramadhan al-mubarak ni menguji betul tahap kesabaran...haih...
entah la ada sorang pmpuan ni kan nak kata baik semua orang ingat dia baik..baik la sangat kan...pendek kata dimata orang aku ni aje yang x baik..aku ni aje yang banyak buat silap..kesalahan orang pun tetap aku juga yang disalahkan...what to do kan...

sampai la satu ketika aku terbaca coretan perempuan ni..nak aku upload satu2...kang ada yang terbakar hati dan perasaan kalau aku aplod...konon manja dengan orangtua...last2 dia x sabar nak berambus dari keluarga dia ..then sempat tuliskan pasal orangtua dia...macam tu ke orang baik-baik...kesian tol...kat bawah ni antara coretan dia..

=kenapa dia benci family dia?=
=kenapa dia tak hormat mama dia?=
=sebab........(biar la sebab dia korang baca bila aku apload kan)
=macam itu ka seorang ibu?=
=macam ini ka seorang ibu?=
=ini ka contoh...=
LU FIKIR LA SENDIRI katanya... haih...baik n mulianya seorang perempuan yang cuma berlagak baik dengan keluarga nya sendiri walhal x sabar-sabar nak berambus katanya...

ngam la tu..nanti akan datang time ada kelapangan n aku dah x sabar dengan perangai dia...satu2 nama yang ada dalam coretan dia tu haku apload n print n framekan ok?

puiiiiii ...nasib baik ada hari ko hari tu kannn..kalau tidak jangan harap ko nak nolong kata kau kan...keh keh nampak sangat hipokrit...

No comments:

Post a Comment