Mulanya Disini.....

Wednesday, October 3, 2012

Ini bukan post riak...



Wah apa la punya entry tu haha...tk da la ..aku cuma nak habaq kat blog ni je yang aku nye keta dah kuar...bukan riak pun cuma bangga pada diri sendiri..eh bukan riak erk di ulang sekali lagi bukan riak...apa la yang nak di riakkan saga aje pun..kalau BMW tu kira ok la kan..eh mebi pasai tu kot aku x dapat BMW niat x betul muahaha...

sebenarnya apa tujuan aku post entry kali ini? ni ha sebab nya aku nak habaq yang aku ,yang ta dak keja ni..yang dulu pernah di hina sebab tak kerja ..yang pernah disuruh gantung degree tu untuk jadi perhiasan masih boleh dapat apa yang korang buleh dapat...aku nak habaq kat korang la..kalau kita buat sesuatu dengan bersungguh pasti akan ada imbalannya...(walaupun kadang2 aku ni boros)

Ni bukan semata2 aku nak habaq pasai keta la...point yang paling penting aku nak cakap pasai apa orang yang berkerjaya dapat orang yang tak keja pun buleh dapat...yang penting kena usaha dan terus berusaha ...dan yakin  buleh dapat..


Lepas ni insyallah pelan2 pulak menyimpan untuk target seterusnya..masih banyak sebenarnya yang perlu aku perbaiki untuk membolehkan aku dapat apa yang aku idamkan..mungkin bila semua lengkap ada la kot yang berputih mata sebab tak sangka aku leh dapat cam dorang...

aku bukan berdendam cuma yes aku mengaku yang aku agak terasa bila mendengar cakap2 orang...tipula kan kalau aku tak terasa..dah tu dengar pulak dari orang lain..sakit menusuk ke ulu hati la i tod u...puiii untuk yang pernah menghina aku...

Walaupun aku cuma dapat saga aje aku bangga sangat..kalau orang tanya wa bangga la tu? orang bodoh piang aje x bangga bila dapat apa yang derang idamkan betul tak? sila angguk! hahah aku bangga tapi aku tak riak oke? buat apa la nak diriakkan kan..berlambak di pasaran keta2 mewah apa barang bangga dengan saga...oh aku tetap bangga sebab tu buatan MALAYSIA :P yola sangat...

bila ada keta ni boleh la plan sumting n fikir camna nak tambahkan pendapatan..takdak la ada keta tapi berminggu tersadai sebab tadak minyak..

banyak kebaikkan sebenarnya ada keta sendiri ni ...nak list satu2 sure sampai minggu depan x siap...tapi yang aku nak bagitau sini kebaikan yang paling aku dapat rasa ...mudah untuk kemana2..tadak la asyik nak numpamng orang..pas tu kita tengok muka pun murung sebab x ikhlas nak tumpangkan, tadak lagi suara yang akan cakap "ala penuh la..beli banyak barang..i'm sorry" pinjam trademark amir raja lawak sat huhuhu...takpa sekarang aku dan keluarga aku dah x susah2 nak tumpang orang kan...

eh ok la...itu je aku nak habaq sebenarnya..bye

sekian .

No comments:

Post a Comment