Mulanya Disini.....

Sunday, February 3, 2013

Rasa takut dengan setan wujud...

Sejak bermenjak ni aku dinasihatkan untuk kerap minum air kosong..
aku ni sangt la pemalas nak meneguk barang secawan dua air kosong rasa seksa la sangat konon...
padahal cubala hulur air yang manis-manis ..cepat ajeee tangan menyambut...

Tapi bila disahkan aku ni terlebih uric asid silalah minum berliter-liter air kosong..
padan muka...aku nak jugak la minum kan sebab terpaksa...
lagipun untuk kesihatan sendiri
walaupun x best anggap aje la sedang minum oren jus
katanyaaa...

Dari last week aku dah mulakan rutin bukan kebiasaan..
minum selagi mampu..sampai kembung perut pun x pa...
as long as kaki aku ni tak sakit dan uric asid boleh nyah dari badan aku
tru urine urine yang di lepaskan ha ha ha ..hamtam sajala...

tapi ni aku is malas sangat bila balik-balik kencing time keja..
susah n stress okey..rasa nak kencing dalam botol n lempar ke bawah ja..

tak la sesusah mana pun tapi asyiklah turun naik tangga untuk ke toilet..
toilet pulak ddalam dewan..time nak masuk berdoa-doa dulu...
bukan untuk apa pun..doa untuk selamat dari "setan-setan ujud" sekarang ni..

kalau hantu baca ayat Quran je insyallah nyah la dia...
kalau "setan ujud" ? nauzubillah..kawasan pulak sunyi...
aku ni terbayang ja ada lelaki tunggu kat luar tu...
macamana kalau aku keluar then dia tolak aku masuk dalam?
sapa yang akan tolong aku?
demm tul nya perasaan cam ni..

Macam-macam aku pikir tu la sebab aku malas nak turun ke toilet...
hadoiii...sekarang ni pun aku sedang menahan kencing ...
ade je mangkuk kak restoran tu dekat sini...tapi x sampai hati plak hahahaha ngok!

Mudah-mudahan la dijauhkan dari semua benda-benda buruk...
aminnn...

No comments:

Post a Comment