Mulanya Disini.....

Friday, June 6, 2014

New Place

Alhamdulillah syukur kepadaMU Ya Allah...

Start 1 June 2014 aku dah kerja di new place...paling best kerja di tempat sendiri..persekitaran yang memang aku biasa ..penduduk yang memang aku kenal...so takda rasa segan-segan bila berbicara dengan mereka ...

Rasa hepi? mungkin ya n mungkin x tapi lebih kepada hepi hehe .... entah la aku rasa semakin besar tanggungjawab aku kali ini..
dan aku rasa tiba masanya aku tonjolkan diri aku yang aku ni sebenarnya mampu untuk menaikkan tempat aku berkerja...salah satunya mungkin aku dapat bersihkan nama aku dari cakap-cakap belakang yang aku ni pemalas..tak pandai buat kerja n facebooking 24hours....ya aku kena bersihkan nama aku....dan caranya aku kena buktikan dengan semua orang yang aku tidak seperti yang diburuk-burukkan...

Eh melalut ha ha ha ... 1hb june aku x masuk keja lagi kebetulan aku punya rest day and off day..so aku mulakan langkah mempromosikan pusat jagaan aku kepada kawan-kawan..adik-adik dan makcik2 yang kebetulan meniaga di pasar...

2nd day aku dah start buat kdb..takpa pelan-pelan melangkah insyallah aku boleh...
3rd aku dah semakin aktif kdb disertakan kelas ...syukur memang ada sambutan ..yang penting promosi...

Seronok tapi penat...kena belajar lagi tentang tempat baru ni....
untuk capai kpi yang diberi ..aku tau aku kena struggle.ada 2 tugasan yang hendak dihantar pada masa yang sama..then aku dah start Bingung muahahha...

Entah la aku dah xda idea mau tulis apa...ni pun saja2 ja..rindu dengan blog bersawang ni.. :-)

semoga aku semakin bersemangat selepas ini ,,,,,aminnn

No comments:

Post a Comment