Mulanya Disini.....

Saturday, February 19, 2011

Bingung...

Sejak kebelakangan ini aku selalu rasa gundah..tapi aku x dapat cari punca kenapa aku jadi begini..banyak benda yang aku nak buat tapi x jadi2....

kenapa aku yang terpaksa melalui ini...entah kenapa terlalu sukar untuk ku meluahkan pada orang lain tentang permasalahan ku....mungkin ada yang menyedari aku tidak seperti dulu..kemesraan? jauh sekali terbenam d dasar laut..kasih sayang? entah susah untuk ku huraikan...

sendirian,tanpa sesiapa disisi membuatkan ku terasa lebih kesunyian dan sedih...kenapa? masih x dapat mencari sebab musababnya...

Kekadang terasa ingin pergi jauh tanpa sesiapa dapat mengesan jejak ku...aku ingin mencari kedamaian..memulihkan semangat ku yang hampir hilang ditelan waktu...mampu ka aku? persoalan yang sentiasa berlegar di kotak fikiranku...

kepada siapa hendakku mengadu? tidak sekali2 aku mengadu dengan "kamu" selagi aku mampu bertahan selagi itu aku bertahan...sekali aku dengar tentang aku diperkatakan,selamanya aku sudah tidak mempercayai..terpulang kepada penilaian orang lain..terserah untuk melabel aku ni jenis macamana..terserah aku suda tidak peduli...

No comments:

Post a Comment