Mulanya Disini.....

Tuesday, February 15, 2011

Uhhh my new hobby..

Ouch..semenjak dua menjak ni aku dah maleh sikit nak update blog aku...dah besawang dah...timbul la pulak new hobby..cam bagus pulak aku rasa, kenapa la bukan dari dulu aku nak buat semua ni? kenapa lah baru sekarang..Nak tau tak, sejak 24hours aku online macam2 blog aku buka..then satu ketika aku terbuka la blog masak-memasak ni...:) dari situ la minat aku timbul untuk mencuba semua resepi..alhamdulillah setakat ni semua yang aku buat menjadi...insyallah kalau diizinkan tuhan and ada rezeki aku nak buka kedai makan...aminnn aminn aminn...kenapa orang lain boleh aku x boleh?? yes aniem u can do it!! chaiyok2

Kat sini aku sertakan sekali picture reepi2 simple yang aku dah cuba...ni aje lah cara aku nak menambahkan pendapatan...pmpuan kan lebih baik tahu serba serbi..x lah malu dengan family suami nanti.... :)


Curry puff ni aku buat pagi tadi..memang
dah lama teringin nak buat tapi x kesempatan..
alhamdulillah jadi gak....

Popia basah ..x puas hati sebab x sama dengan popia
basah yang pernah aku beli kat sogo dulu..neway
good try..nanti nak buat lagi

Donut

seri muka: senang nye nak buat ni..hehehe

Ni aje la kuih2 simple yang aku dah try..manalah tahu satu hari rezeki aku dapat buka kedai makan semua ni bermanfaat untuk aku.. :P doa-doakan la yer...sape kata orang x kerja x boleh berjaya???



No comments:

Post a Comment