Mulanya Disini.....

Thursday, May 5, 2011

Bila terhantuk baru terngadah..

Kelmarin dapat surat cinta dari MARA..ehem pasti senang nak agak kenapa MARA bagi surat cinta..agak menggelabah juga siot..terberdiri segala bulu-bulu kat seluruh anggota badan aku ni..camne la jadi begini...

1st person that i called nak inform pasal benda ni ialah abang..hurmm ape lagi membebel sebentar..yer memang aku tau ini salah aku..eh kenapala aku x dengar cakap abang dari dulu kan...surat owh surat kenapa la ko datang time ni..rasa terkejut sampai sekarang tak ilang2..dah la aku ni memang seorang yang panic..dah tu x tau nak buat apa..

Try called mara waaa x dapek nak bantu aku..keadaan masih berdebar2..macamana la aku nak hadapi penjamin2 aku..ye la mesti depa dapat surat cinta tu juga..aduhai..kalau diam aje x pe..compom depa bising..haisyyy nak kena cari jalan ni...banyak benda nak kena K.I.V...

Eh korang faham tak surat cinta tu? surat tagih pembayaran tertunggak pembiayaan pelajaran la..lambat pick up tol...total semua outstanding rm5550.00...cepat aje aku bayar 550.00 takut punya pasal tapi...5000 tu sape nak bayar??

Nasib baik mara kasi jalan utk melangsaikan hutang2 tersebut..ya lorrr..kena bayar 2000 dulu then dalam tempoh 6 bulan kena habiskan 3k lagi..hurmmm..kalau dari dulu bayar sikit2 takde la susah cam ni..tu la sape suh kan ...bagi padan muka kat aku sat...

Moral of the story..lain kali ingat hutang ingat nak bayar...bayar hutang b4 berjoli beli itu ini... :(

mode: takut kena tindakan mahkamah...

No comments:

Post a Comment