Mulanya Disini.....

Wednesday, March 7, 2012

Alhamdulillah ini cuma mimpi...

Bermain ombak di pesisiran pantai sambil lari2 anak bersama kekasih...penat then lapar then nak makan then balik ke banglo tepi pantai milik sendiri..lepas makan naik BMW ke pekan ..eh cuma mimpi, bestnya kan mimpi indah macam tu kah kah...tapi alangkah bahalulnya bila buka mata sedar-sedar senyum sendirian perasan semua tu adalah nyata...

rasanya soma orang pernah mimpi..mimpi indah ke tak indah ke...mimpi basah ke eh..yang penting asal mimpi la...tapi korang pernah ka mimpi yang buat korang takut selain mimpi dikejar hantu..dimakan boya...di kejar penjahat?..tapi kalau mimpi dikejar hantu or penjahat kompom susah mau lari..betul kan? ahaha sebabnya saya selalu alami bila dikejar hantu memang sangat susah untuk melarikan diri...

teringat satu mimpi beberapa bulan lepas..mimpi yang sangt menakutkan bilamana mimpi kita berada dalam keadaan nazak..pada masa yang sama kiamat berlaku..ya Allah apa sebenarnya petunjuk yang cuba kau berikan kepada saya?Allahuakhbar..saya bangun dengan keadaan mengiggil disebabkan tersangat takut dan memikirkan yang saya belum sempat bertaubat..ya Allah, semoga kau terima taubatku dan segala amalan2 kebaikan yang aku lakukan...beberapa kali sebenarnya saya bermimpi benda yang sama...

tiba-tiba takut dengan azab ...nauzubillah...semoga doa kita diperkenankan oleh Allah SWT amin...

No comments:

Post a Comment