Mulanya Disini.....

Wednesday, February 29, 2012

Tarikh unik..empat tahun lagi baru jumpa...

Mati-mati saya ingat hari ni 1/3/2012..eksited pulak kata "eh cepatnya bulan march,bye-bye february" kah kah...poyo je nampak sangat kejoblessannya ..pasai tu tarikh pun tak tau ha ha ha..seja habis study ni malas dah nk ingat tarikh...cuti umum pun kadang-kadang tertanya-tanya , eh cuti apekah hari ni..gile bengong kan...

Petang tadi asyik berfb tengok tarikh kat laptop..eh 29/02/2012..baru teringat empat tahun sekali baru jumpa tarikh ni kan...agak unik pulak..tengok tv yang banyak auta tu, penutup berita menunjukkan bayi yang dilahirkan pada tarikh ni..he he nanti sambut birthday 4 tahun sekali...boleh je sambut awal kannnn...

Entah apa yang akan berlaku pada empat tahun akan datang...mungkin masih hidup mungkin tidak...mungkin masih terus begini...mungkin ada kemajuan...mungkin masa tu ada kereta ha ha ha tak pun mungkin masa tu ada rumah...semuanya serba berkemungkinan...agak lama juga jangka masa empat tahun tu...

Lama atau tidak jangkamasa empat tahun tu..saya tetap saya...cuma saya harap saya akan menjadi lebih baik dari sekarang..amin.....

No comments:

Post a Comment