Mulanya Disini.....

Monday, June 11, 2012

Jalan-jalan cari makan...

Jalan-jalan cari makan besh nye..dari semalam saya bagitau my niece supaya bangun awal dan gerak awal ..janji nak belanja dia makan chicken chop..
padahal dalam hati saya sendiri pun sudah terbayang-bayang..ermm dapnya..

sumpah.kalau niece tak kejutkan saya kompom kul 10lah terjaga ha ha ha ..
kemain awal dia kejut auntie dia ni..semangat betol nak g makan c.cop..
dengan semangat yang ada saya turun ke bawah..tengok dia dah siap mandi n berpakaian
kesian dia ha ha ha ...dahla sejuk..hurm...

Kul 8am saya gerak ..bukan bawa keta sendiri ya sila maklum..
naik bas mini aje..hari mendung tapi tak bawa payung..
singgah tamu ahad..cari baju.kesian kan beli baju di tamu-tamu jak..
ada saya kesah? yang penting bajuuuu...belikan niece baju ..belanja cash rm20..
sebab dia ni rajin tolong jaga kedai..jadi sasaran kemarahan auntie dia ha ha ha ..

agak lama terperangkap di tamu sebab hujan ...
kul 11 terus menuju ke tempat makan c.chop yang murah..rm8 jewww..
sekali hampa! habis dah..terus menuju ke riza bistro..mahal n tak sanggup nak oder menu yang sama..rm15 tu tapi puas hati hehehe...

niece sampai x larat nak perabih,terpaksa auntie dia yang cute ni tolong makan ...
harap2 berat tak naik...

balik dalam kul 1 n sampai rumah kul 2...hujan lebatttt....
sampai umah ja best la baring2...
tido kejap...

kbai

No comments:

Post a Comment