Mulanya Disini.....

Saturday, June 9, 2012

susah kan?

Lama dah rupanya saya tidak menjenguk blog ni..hurm..takda apa pun yang menarik sebenarnya..
hanya permasalahan yang tidak henti-henti berkunjung...

Benci dengan keadaan macam ni..semuanya berantakan...bosan ..bosan...macam lagu stacy tu la.
eh kenapa la ya mulut orang ni susah benar nak di tutup..sumbat cili 10kilo baru tau...padan muka..

saya ni marah dengan siapa sebenarnya? diri sendiri? orang di sekeliling?
siapa-siapa sajala ..yang penting saya memang tak berpuas hati dengan orang-orang around me... but why?? susah sebenarnya bila dikelilingi manusia2 yang baik-baik dan solehah..ada saja yang tak kena..ini x kena itu x kena..maklumlah kan orang jahat cam saya ni..memang la serba tak kena..

Bila saya bersuara mula la...itu ini keluar last-last kena pada saya saja...itu la dah cakap dah kan...susah kalau dikeliling orang-orang yang baik-baik belaka..A.K.A solehah...puiii...nah amik kahak saya sila telan cepat2 ..rasa apa? oren? padan muka ambik ko..

Orang yang berlagak baik tak serupa bikin ni namanya bermuka-muka jer sebenarnya..
nak tarik perhatian supaya semua orang sayang dia..yalah..orang nampak dia lembut..puii (lembut kepala anjing la)..saya ni konon kasar..ehem~~ maklumlah dari kecil kan..di ulangi sekali lagi DARI KECIL kan..

Tapi lantak la..mudah2an la tidak sampai ke sudah perangai cam setan..mudah2an la laki paham n bahagia dapat isteri talam dua muka ..hahah kesian ko jantan.! dapat bini cam tu...kaki umpat..kaki pembersih..kaki ampu..kaki busuk hati..kaki segala kaki..syukurrr.. rezeki kau la kan...alhamdulillah ...pasti ada hikmah kan kan kan..maklumlaaaaaaaaaaa......uwekkk ..jahanam punya betina.

No comments:

Post a Comment