Mulanya Disini.....

Tuesday, January 15, 2013

Bila nak ko buat baik yer!

Kemain tajuk entry kan kah! sebenarnya aku ni jenis pantang dengan bangsa yang talam muka dua ni...

Camni ceritanya...ada la sorang kawan ni kan, yang b4 ni memang muka kelat semacam aje..tup-tup hari tu tetiba la dia jadi baik sangat and aku terfikir juga eh berubah dah dia ni...so aku nyesal la konon judge dia sebelum ni...auwww ai is bersalah kekonon la...puiii...

That time aku makan sesama la konon...maklum la aku bawa bekal dia pun bawa bekal...so kawan baik la konon...baikla sangat...cerita2 sakan , sempat kasik tips untuk aku berdiet...hak hak hak tuii..dah la nasihat tu langsung x bleh guna pakai..tapi takpala jadi aje la pendengar setia...

Aku pun hepi la konon sebab dia dah ok dengan aku..time aku chat ada plak sorang kawan yang pernah menjadi 'orang bawahan' dia dulu..cam aku la ni....kami chat la, dia tanya kat aku mendung ke cerah..means ok ke dak la kan...aku pun cakap ok je cerah hari ni ..tapi kiwak betul la ada udang la rupanya kannnn..

Rupanya dia baik betul dengan aku sebab ada udang..oowhhh macam tu..baru ku tau..ye la aku kan BARUUUUU lagi....

Nak sesuatu rupanya....tapi ai is pelik ..how u knoe i ada lebih cash time tu? ooo..bukan sikit pulak tu kaN..janji malam or esok...lusa aku check lom ada ..tulat aku check lom ada...aku sms..sms x berjawab ..ko pehal sial..esoknya aku sms 2-2 no pun x de kena reply juga..tak kesyial namanya tu..kalau ye pun x dapat kasi balik sepatutnya balas la sms tu...ni? aku pulak yang terhegeh2 nak minta kat kau....

Lepas ni kirim salam aku nak tolong kau dah....

No comments:

Post a Comment