Mulanya Disini.....

Wednesday, August 21, 2013

random...

Today
aku kerja cam biasa..
terasa lapar sangat..padahal awal pagi dah melantak
nasi dengan sayur lada putih..my fav tu..
pedas ya ampun..10kali makan memang konfem keluar buasir..

Hari rilex sedunia kot hari ni..
user kurang..student pulak datang lambat..
alasan?? tadak bas..huh!

aku sendiri datang lambat juga..
selalu dah kot..
tapi hari ni bukan sengaja..aku sakit perut..
terasa nak membuang jak..
bila duduk kat jamban..x mau plak kuar..
so baik tunggu ...
x pasal2 otw ke opis dia plak belumba2 nak keluar..
kan haru kalau begitu...

hurmm..luch hours..
makannn...bawa bekal p keja..
ha ha ha tak cukup duit nak makan di gerai...
kena jimat cermat...
bulan september ni akan jadi hari sengkek untuk aku...
insurance kereta dah memanggil2...
habis la..
memang ikat perut la aku...tapi takpa alah bisa tegal biasa..
kalau tak biasa sila biasakan diri dari sekarang...

Dulu masa belum ada kerta..
asyik berangan-angan mau amik kereta...
dah dapat baru rasa susah senang..n betapa pahit
bila mau kuarkan duit untuk kereta...
masaleh betul bagi orang cam aku ni..
bukan tidak bersyukur tapi...
untuk tahun ni aku rasa agak sakit sikit...
(sebenarnya sendiri cari penyakit)

tidak sabar sebenarnya habis tahun 2013 ....
sana sini hutang....poning kpala den....




No comments:

Post a Comment