Mulanya Disini.....

Wednesday, August 14, 2013

Selamat Hari Raya..

Salam...

Lama betul pulak aku x menjengah blogku ini...
sibuk manjang dan tak tahu apa yang nak diceritakan..
so lebih baik aku diam...

Sudah 7 syawal hari ini...
n sekarang ni aku sedang bekerja yang macam tak kerja pun..haih..
sedih pun ada ,coz tak sempat apply cuti and makan angin dengan family ke Kudat..
lagipun ada meeting dengan Celcom esok..
takpa ..aku anggap takda rezeki untuk kali ini..
next time barangkali...

Malam ni aku tentu sensorang di rumah..
nak buat apa pun aku tak tahu..
ada member ajak join meeting CDI depa..
untuk tambah income katanya..tapi...
tengok la kalau aku rajin..
tak rela aku tinggalkan cerita Only because it'S you..

Tak terlambat lagi kot aku nak wish SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN
untuk semuaaa...

itu je la kot untuk hari ini...lain cerita d entry akan datang

No comments:

Post a Comment