Mulanya Disini.....

Tuesday, September 28, 2010

Bosan tahap gaban...

Pagi tadi aku pi bayar duit cadang nak ke pekan ermm tapi macam malas la pulak..tak sangka pula time kat pasar tu Cekgu Salleh call then tanya, aku nye umah kat mana pergh terkejut berukbend aku..keh keh keh dengan pakaian aku yang teramatla selekeh aka memang tak terurus aku terus aje bagitau cekgu yang aku kebetulan kat pasar..

Cekgu salleh ni sebenarnya cekgu aku tahun 94 dulu, depa ni cekgu praktikal..cekgu salleh ni seangkatan dengan abang angkat ku cekgu Irawan Paisan yang kini dah lost contact..ada fb tapi memang sangat x aktif huh~~

Ops korang nak tau x cekgu salleh datang kampung aku ni semata2 nak hantar IKAN TERUBUK MASIN kat aku ye la dah lama aku mengidam makan ikan terubuk masin ni..cerita-ceriti sikit b4 cekgu balik sebab anaknya d umah sorang2 huhuhu thanks cekgu Salleh jasamu dikenang...

Lepas tu aku balik ghuma tau..macam sengal ok boring2 sambil layan fb..nak jalan tapi kaki masih x sihat sangat so duduk diam2 esok kot aku jalan....nak buat lagu mana boring pun kena tahan aje la....

No comments:

Post a Comment