Mulanya Disini.....

Tuesday, September 28, 2010

Satu pagi......

Satu pagi....aku terdengar sesuatu yang sangat merobek dan melukakan hatiku...bagai dihiris dan disiat2 lantas terus dicampakkan ke dalam gaung yang dibawahnya penuh dengan duri2 (ayat bangang!) sebab tak tau nak xplain macamana :( ....

Umpatan-umpatan yang merubah segala perilaku ku..membuang segala rasa yang ada....biarlah,tuhan maha mengetahui mungkin ya aku bukan siapa2 bagi kamu...tapi kamu juga tidak layak untuk mengata aku sedemikian rupa...TQ itu saja yang mampu aku katakan...aku tidak akan berpaling lagi..

Aku tidak akan sekali-kali menyusahkan kamu..biarlah aku dengan duniaku..usahla kamu mencampuri segala urusan ku sakitku..kedukaanku dan segala kepahitan yang aku alami biarlah aku sendiri yang menanggungnya...Buanglah aku..aku sudah tak kisah...aku memang tak bermakna untuk kamu semua ..sampai ketikanya aku akan pergi juga meninggalkan kamu jauhhhhh disanaaaaaa....

Setiap cerita dijaja sana sini..aku digelar macam2 ...aku sudah tak kisah kata la aku jaja no2 katala aku perampas kata lah aku berkuasa kata la aku monopoli semuanya kata la aku macam2 aku tak kisah terima kasih atas gelaran2 yang diberikan aku tidak mampu untuk menganugerahi apa2 pangkat aku hanya mampu berterima kasih kepada kalian semua...

Kesabaran ada batas..nampaknya hal semakin parah..lagi2 bila ternampak sesuatu nota di atas kertas yang memang ku tahu siapa penulis dan penerbitnya..pukul lah , hentamlah aku..aku akan cuba merelakan..tetapi apa yang berlaku selepas itu just wait and see....

Aku tidak akan sekali-kali memaafkan orang yang pernah menyakitkan samaada mental atau fizikal aku, orang2 yang memfitnah aku....

Terima kasih dengan apa yang telah kamu lakukan padaku....kesengsaraan aku kegembiraan kalian thanks sekali lagi......

No comments:

Post a Comment