Mulanya Disini.....

Wednesday, September 29, 2010

Rinduuuu

Hari ni hari ke-3 dia jauhhh meninggalkan aku..tapi satu khabar pun dia x send kat aku. Kenapa erk? aku tertanya2 juga kenapa n mengapa huh~~ seperti menunggu buah durian yang tak gugur..kecewa siot!

Never mind la yang penting dia still ingat kat aku..kepercayaan n kejujuran amat penting dalam perhubungan kan..tapi aku ni kadang2 emo jugak, kalau jeles yang kenanya dia..kesian dekat hubby aku sorang tu..erm nak buat macamana, aku jeles kat dia rupanya dia jeles kat aku jugak heheh ok lah tu..ops terlebih suda....

Biasanya awal pagi macam ni dia akan call aku..maklumla hubby aku ni rajin sangat g subuh kat surau heheh (ada udang di sebalik mee kari) so he will call me before and after sholat...e2 yang aku suka sangat ni....e2 lah rutin dia hari-hari..tapi sekarang...sedeyyyy okeh!

No comments:

Post a Comment