Mulanya Disini.....

Tuesday, September 28, 2010

Mana la dia ni....

Mana la dia ni...sampai sekarang tak bagi apa2 msg lagi ..sudahlah aku tengah tension gila ..bertambah2 ketensionan aku...huh!!! aku memang sakit hati ni....

Dari kecil aku selalu disakiti tak kiralah mental ke fizikal..kenapa korang tak puas2 menyakiti aku..nak memukul aku?? kenapa?? korang ingat badan aku ni tunggul pokok ke yang tak merasakan kesakitan? Nak aku cerita kan kisah hisup aku yang masih jelas terakam dalam memori otak aku?? Bagaimana aku di dipukul teruk sedangkan bukan salah aku? kenapa mereka-mereka tidak menerima hukuman seperti yang aku rasakan?

Aku bukan nak mengaibkan atau membuka pekung didada..tapi selama ini apa yang berlaku orang sentiasa akan kata "ala dia tu patut kena,sebab memang jahat" "ala dia tu memang jahat" "padan muka biar kena ..supaya sedar sikit" apa korang ingat aku x tau segala umpatan2 itu? Siapa kamu untuk menilai aku?

Aku tak mengatakan diri aku yang terbaik..tapi kenapa sentiasa melihat keburukan orang hinggakan tiada satupun kebaikan yang terlihat....

No comments:

Post a Comment