Mulanya Disini.....

Friday, March 1, 2013

cepatnya masa berlalu...

Cepat betul masa berlalu kan...pejam celik pejam celik sekarang sudah bulan mac..haih ...sekejapnya....rasa masih x puas pulan dengan bulan
februari ni...

Bulan feb ada beberapa perkara yang aku buat untuk tambah side income aku..
Jual tudung secara online...memula rasa cam rasa berat hati jer, sebab kurang pitih... tapi kawan selalu je ajak...last2 rasa tergoda la pulak..terus order then bank in....untuk pertama kalinya aku cuma keluarkan modal 380 je...syukur alhamdulillah...ada pulangan sikit then sekarang rolling guna duit tu untuk beli 2nd trip...yang tu pun dah memang ada yang berminat..

cara aku senang sebenarnya...kalau nak sila booking then aku akan order barang tu...bila dapat pelanggan boleh la beli..dapat duit rolling balik.. :P..
susah kalau main ambik aje ..x pasal2 takda yang berminat...alamat amik sendiri aje la :)

1st trip last helai tu mama yang grab..x jual harga jualan ye ..cukup amik harga pokok aje...bukan berkira, dengan mama pun nak minta bayar...tapi dah memang aku kekurangan modal nak buat camna :) nanti dah banyak untung aku kasi kat mama ya :)

ngantuk la....

doakan aje bisnes aku berjalan lancar...




No comments:

Post a Comment