Mulanya Disini.....

Monday, March 4, 2013

pergi jua akhirnya...

Aku ada buat entry sebelum ni pasal auntie aku kan..
pasal keadaan auntie yang dah lemah..masa tu pulak
kerja..memang aku sangat tak tenang hati time tu..
terkejut sangat dengan sms pakcik..
call WS nak minta kebenaran EL..
argh tak lepas pun x lepas la aku peduli apa...
auntie aku lagi penting..tapi bukan la aku kata keja aku x penting...
cuma aku pentingkan apa yang lebih penting!

Aku balik umah kul 12.30 lepas aku siap key in data dalam system
cashier input...pas tu zassss bedesup pecut keta nak sampai cepat...
sampai aje umah lom sempat matikan engine keta adik bagitau
cousin ber3 tu nak minta hantar g parking teksi..
nak g k jumpa auntie....aku terus call cousin blah mak ...minta tolong 
bawa depa ke kk..lawatan hari terakhir mama depa..
syukur dipermudahkan..cosuin pulak sanggup nak menghantar ke kk.

lebih kurang kul 4 sampai kk..g singgah makan dulu...
pastu kul 4.20 naik ke icu..masa melawat pun x lama dah...
4.30 pakcik kasi pas lawatan utk masuk ke dalam..
aku g ngan cousin ku ...aku tak sedia nak masuk sebenarnya..
aku kuatkan hati juga...belum masuk aku dah nangis...

masuk aje tengok auntie...Ya Allah ..terjurai juga air mata..
x tahan sangat tengok auntie..sedihnya....sedih sangat..
berbeza sangat dengan muka time dia sihat...

lepas melawat aku balik umah...keadaan auntie macam tu, aku dah berserah
memang harapan tipis sangat la tipis...tapi doa tetap x dilupa..
kul 7 aku sampai umah ..ada bacaan doa selamat kat umah auntie,
masak mee untuk hidangan ...

aku letih sangat..terus tertidur time habis majlis...
kul 12 gitu pakcik call...auntie dah takda..
sedih nye...tapi nak buat camna ..janji ALLAH ITU PASTI....
yang hidup pasti akan kembali kepada penciptanya.,.
semoga roh auntie dirahmati olehNya........


Raya tahun ni..auntie dah skit tapi dia kuat dan tabah melawan penyakit yang menyerang....Rindunya nak bercerita-cerita dengan auntie...

AL-Fatihah....

No comments:

Post a Comment