Mulanya Disini.....

Thursday, April 25, 2013

sedih..pergi kau jauh dari ku...

Awal pagi tadi bangun tidur terus masuk ke bilik bawah...renung itu renung ini...
pi dapur rasa sunyi sangat..main2 sekejap dengan lulu, hitam, messy dan grey tapi grey x mau layan...
lantak kau la grey...bagi makan kucing-kucing tu...nak makan sila, x nak makan kau punya pasal...

Keluar pulak d bahagian belakang..bekas-bekas yang di gunakan time kenduri dulu tersusun ja..
masih ada juga yang belum di susun ke tempat asal...tiba-tiba sedih..cheh asik sedih jak..sedih berlalu la kau pergi...hush..hush...

Kenangan time bersama-sama ann terbayang-bayang..nampak dapur gas yang kami selalu
berebut setiap sabtu dulu..laju jak air mata mengalir..aduh yang pasti kenangan itu tinggal kenangan..
yang akan datang x mungkin akan sama dengan yang lepas...

Betapa sukar pulak menghilangkan perasaan sedih..entah kenapala terlalu sukar..tapi aku rasa
yang pernah mengalami mungkin akan faham apa yang aku rasai sekarang ini...ada yang memberi respond..kata mereka "bukan meninggal pun"  ya..itu aku akui...bukan mati pun kan...jika kau menjadi aku ,aku yakin pasti kau akan mengerti...jangan di perlekehkan perasaan orang lain jika kau sendiri tidak pernah merasainya...

Bila berpisah macam ni ada satu perasaan yang aku sendiri tidak tahu nak explain camna..yes dia tetap adik aku..darah daging aku ..tapi yang pasti sekarang ini dia dah jadi isteri dan hak exclusive suaminya bukan lagi kami...so apa-apapun kami tetap jatuh di nombor selepas no1 ...sedihnyaa....

Sedih yang aku rasa tidak sehebat sedih yang mama rasa...bertahun lamanya ann sentiasa disisi mama..
susah senang..sedih gembira ann la yang setia bersama mama...masa aku sambung belajar dulu ann juga la bersama mama...entah la ..apalah agaknya perasaan mama sekarang ini...haih..mesti mama sunyi nanti..aku g keja balik jam 5pm...sorang-sorang la mama di rumah...

Kenapala mesti adanya perpisahan..mungkin kalau dekat-dekat perasaan sedih camni tidak seberapa..jauh tu.....tapi nak buat camna itulah lumrah kan....sodihh sodih sodih...

Ann jangan lupakan kami ya...kami sentiasa tunggu kepulangan ko...bulan 8 sama2 kita pi facial...cepat2 beli tiket murah :)

No comments:

Post a Comment