Mulanya Disini.....

Tuesday, January 11, 2011

Demam....

Lama dah aku x ada n3 baru..cam malas pun ada. sudah 2 weeks aku demam, pergh sedap aje demam..memula aku just batuk2 jak, pening kepala..syukur alhamdulillah baik tanpa kesakitan yang teruk..tak lama tu mama pula demam..ingatkan aku dah terlepas dari demam yang teruk, sebabnya aku tengok mama sampai x boleh bangun..badan pun panas..huhu...

Semalam badan mula rasa tak sedap..aku demam ke? mana mungkin,aku kan baru aje baik dari demam..huh~~ macam syall pun ada, masa d kedai tu badan dah mula sejuk n rasa cam mau mengiggil..cepat2 tutup kedai. Sampai rumah terus telan panadol 2 bijik..dear call pun rasa x semangat mau cakap, kepala berat sangat2, dengan batuk yang menjadi2...rasa sejuk semacam.. tidur tanpa was2 huhuhu...

Ntah apa setan yang mengejutkan aku terjaga kul 11pm..bangang tul aku tak leh tidur,sendirian la menahan sakit kepala keluar juga la air mata wanita..aku paksa tidur x sedar kul berapa aku terlena..

Bangun seawal kul 5.30am, buat minum n makan panadol, panas dah ok tapi kepala berat siot..teringin makan rendang..masak ayam percik..siap masak langsung aku tak selera..bagi dorang pakcik aja...

Sulis n paridah datang umah..5-5 sakit yang sama demam, belawanan pulak batuk huhuhu..esok kena g hospital jugak!

No comments:

Post a Comment