Mulanya Disini.....

Saturday, January 29, 2011

Gegetan Chenta...!!!!

U ols tau tak gegetan chenta tu ape? macam lain beno dengo gegetan chenta kan even aku ni bukan Pengsipiking english yang tegar tapi masih terasa kejanggalannya...

Gegetan chenta ..apa yang menarik pasal issue ni yer? Macam takde cite lain ek...
Cenggini, pagi tadi time kat pasar aku ni biasalah melayan kastermer..adat meniaga ada penjual ada pembeli..so dalam kes ni aku ni sebagai penjual la...

Aku rasa seronok sangat bila ramai kastemer ke meja kami..dapat duit hasil titik peluh, ade la seposen 2 untuk beli garam....eh ape kaitan dengan n3 gegetan chenta?

Cenggini..dalam ramai kastemer yang datang tu ramai la pulak ade loket senget..loket x de rantai..pergh kalau yer pun nak buat tu agak2 la..bukan ko sorang je ade BF..ade Laki..ade Partner...Sumpah aku bukannye jeles syies..tak jeles langsung..dari yang remaja, dewasa dan tua sikit ...uhuhuh tau la sekarang ni musim hujan tapi takan musim gegetan chenta juga..

Bagi aku, terserah la ko nak buat berapa banyak gegetan chenta kat leher ko tu..nak buat keliling leher sampai penuh 1 badan pun takpe buat le..tapi kan pandai2 la cover tak malu eh??siyes aku cakap malu seh...kalau chantekk tak pe gak ni sebesar duit 50sen pun ade...dah tu cam bangga pulak tu...siap sengaja alihkan rambut dia..tutup la sket weii...(buruk sangka sket)..please la cover2 sket erk..(nada cam jeles)

Nota kaki: Kalau rasa-rasa gegetan tu x chantek please practise dulu b4 buat..dah chantek u tayang la sampai satu dunia..


No comments:

Post a Comment