Mulanya Disini.....

Thursday, January 6, 2011

Janji...aman..aman..

Semalam aku call anak sedara aku aman..aku rindu sangat dengan dia...dia tu kalau nak becakap ngan auntie2 dia mesti ikut mood..kalau ade mood nak la dia cakap..kalau x de mood sorry naik lori la..pujuk la macamana sekalipun dia x akan cakap..tapi yang beshnye, lately dia dah nak becakap balik dengan auntie long dia yang kuat menyakat ni...

Tahun ni bermula la era aman ke sekolah tadika..bila dengar cerita pasal aman, macam terasa lucu pulak..van lupa amik la..tak turun dari van la..menangis x dapat g sekolah la,heheheh macam2 yang berlaku.. semalam aku cakap dengan aman nak belikan dia beg..dia kata nanti auntie long belikan la beg "toman riders" ala cartoon yang tv 3 tu , aku ni mana la amik tau perkembangan cartoon-cartoon ni..aku pun iyekan aje la..dia cakap punya main banyak ade yang aku paham ade yang aku x paham hahahah kesian aman, gupenya auntie dia x paham...aku cakap lagik kat aman..aman nanti g sekolah pakailah beg ribena tu? nak tau dia kata ape...Xnak la tu kan pompuan punye tegelak aku dengar jawapan aman....

16hb ni aku dah janji dengan aman nak bawa dia pi birthday party ke umah penulis novel kak Norhayati Berahim..dia ok aje...suka pulak aman..pas tu cakap lagi kat aman nanti minta la atok belanja aman Kasut ..jawapan aman simple aje OK..senang kan...

Tadi aku masuk satu kedai nampak pulak pensil,n buku utk budak-budak..hah ni la aku belikan untuk aman..murah aje, harap aman suka la.....

1 comment:

  1. bukan toman rider la ngekk!!! kamen riders.. wakakakakakaka... ikan toman ada lah

    ReplyDelete