Mulanya Disini.....

Saturday, January 1, 2011

Opening 2011...

Tirai 2010 suda pun dilabuhkan sejak 12.00 semalam.Bermakna bermulanya tahun 2011 yang ku harapkan akan lebih baik berbanding sebelumnya..Banyak kisah pahit dan manis yang berlaku dalam hidup aku,tak mungkin dapat ku lupakan..Kisah kau dan aku, family dan kawan-kawan.Memori semalam tetap akan menjadi memori,kita tidak akan dapat dan tidak akan mampu untuk mengubahnya....

Siapa aku selepas ini hanya masa yang akan menentukan.Masih terlalu panjang perjalanan hidup yang perlu dilalui.Kemana hala tuju akhirnya semuanya aku yang menentukan, bahagia? derita hanya Allah yang lebih mengetahui..

Pembukaan tirai 2011 bagi aku agak kurang seronok sedikit..Demam+batuk+selsema..mungkin ini ujian yang tuhan bagi kat aku dan memberi peringatan pada aku yang kita hidup tidak sentiasa sihat..

Pendapatan meniaga tidak berapa memberangsangkan seperti hari-hari sebelumnya,apapun bersuykur masih mampu mencari rezeki dengan usaha sendiri..

Minyak wangi rm120 terhempas dan hancur berderai..huh~~sangat membuatkan mood aku bertukar...

Apapun semoga hari ini lebih baik dari semalam..yang lepas biarkan la lepas..pandang ke hadapan dan hadapi dengan senyuman...

2 comments: