Mulanya Disini.....

Friday, February 24, 2012

asyik-asyik meroyan...

Awal pagi lepas bangun turun bawah..masa tu sudah jam 10am..bangun awal turun pi bawah yang lambat ha ha ha rutin seharian keh keh...belum sempat duduk dapat berita pasal meja..ptuih apa lagi bh masalah ni kan..tidak habis-habis mau meroyan..sudah-sudah lah tu bh...bosan suda layan orang meroyan tidak tentu pasal..

Lepas mama suh baca sms tu terus darah menyirap...kenapa saya disalahkan sedangkan saya nk tuntut hak sendiri? why? kenapa? apa sebab? adada fringgg betul owh kalau orang macam ni...bila sudah sala apa la salahnya terima saja la bh kan..ni meroyan sampai sana sini jaja cerita menyalahkan saya...aduhaii no wonder la kehidupan dari dulu sampai sekarang tidak pernah senang...kesian la orang yang macam ni...asyik menjatuhkan orang lain...

Tapi biarlah masa jua yang akan menentukan...sebenarnya ni bukan kerana siapa betul siapa salah..cuma saya kurang puas hati dengan cara untuk menjatuhkan orang lain..macamana kau memburukkan saya di belakang sebenarnya macam itula orang akan buat benda yang sama kau...tapi tak apa lah.. Allah maha mengetahui segala apa yang berlaku, apa yang kita buat..so satu hari nanti kebenaran akan terbukti juga....


No comments:

Post a Comment