Mulanya Disini.....

Thursday, February 2, 2012

Kentut..

Busuk..sangat busuk sampai kepala terasa nak pecah...uwekkkk...adoii boleh tak kalau dah tau kentut busuk kalah-kalah bau bangkai ayam yang dah seminggu mati tu kentut la kat luar ...ni tidak dah tau kentut busuk kau kentut lagi dalam kedai saya..

Selamba badak masuk macam tak ada apa-apa..eh tak terhidu ke kentut busuk tu? oh ya tak ya juga kan kentut sendiri tu harus la bau perfume rm600.00 cilakabanat betul..yang saya ni duduk di kaunter menahan je la bau udara segar yang kau lepaskan tu kan...sampai bila tak tahan saya yang kena keluar macam orang yang tak cukup oksigen!

Bau kentut macam orang dah setengah abad punya umur..tapi bila tengok budak darjah satu..eh apa kau makan sampai kentut kau busuk cam tu arr? saya tak la kata kentut saya wangi kan he he he tapi biarla bersopan sikit pun..pening kepala ok..peninggggg..dengan bau durian yang berlambak tepi rumah aduuhhhh 5 minit lagi pengsann la saya ni....

Oksigen oksigennnnn pleaseeeee.........................

No comments:

Post a Comment