Mulanya Disini.....

Thursday, February 2, 2012

Demam...

Sudah beberapa hari demam...semua serba tak kena...sudahla badan panas kepala pening...nak mandi pun susah. Biasanya saya akan mandi pada pukul 8 malam dan kekadang tu pukul 11malam pun masih boleh mandi lagi...since demam ni saya kena mandi awal kalau tak terlompat-lompat la nak mandi..jadi macam kambing takut air...sejukkkkk okeh! sejuk menusuk ke tulang..kul 5pm pun dah terasa kesejukkannya...tapi semalam menjadi sejarah bagi saya untuk permulaan 2012..mandi air panas okeyyyy hehehe wat luuuu....eh bukan air panas sangat..tak pasal2 jadi cam pak pandir nanti..air suam2 kuku la...kalau air panas melecur la kulit saya dan habis la bulu-bulu saya hahahahah

Dalam tempoh demam tu kedai pun cuti..tak buka takda pendapatan..nak buat camna kan.bukan selalunya sakit pun..molek juga sakit..penghapus dosa2 kecik.. :P..nak tak nak terpaksa juga saya menelan panadol activefast...

Hari ni dah rasa ok sikit..semoga demam cepat2 ok...batuk pun x mo..sengsara tekak saya ni...eiiiii

No comments:

Post a Comment