Mulanya Disini.....

Tuesday, October 5, 2010

10 sebab kenapa aku sayang sangat dengan dia!!!

Korang nak tau ke kenapa aku sayang sangat ngan dia n x nak berpisah dengan dia....aku memang sangat sayang dengan dia..lantak la orang nak kata ape ...kata la dia tua ke ..x handsome ke ada aku kisah?? langsung aku tak kisah ok....

1) Dia solat (tang paling aku suka)

2) Dia baik sangat sebab itu aku terpikat dengan dia...

3) Dia Penyayang...x kira dengan budak mana pun...dengan anak sedara aku pun dia rapat..so aku rasa la mesti anak kami nanti akan jadi niceeee macam bapak dia..orang kata like father like son..

4) Dia pandai...banyak benda yang dia pandai...pandai wat keja..pandai mengorat..pandai berhelah pandai pujuk aku(tapi selalu tak terpujuk) pandai amik hati aku..dan segala2 pandai pun dia ada la hahahah tapi pandai yang paling aku suka tu ialah..jeng jeng jeng...otak PINTAR! aku nak anak2 aku nanti semua pandai macam abah dia...

5) Dia ni suka berterus terang...agak2 lah bukan semua la dia bagitau kan ..ada sikit2 aje lah dibagitau....

6) Dia sayang aku...................dia nak bersama dengan aku...(nice nya dia niiii..suko den!)

7) Dia Pandai Math..aku suka orang pandai math supaya anak aku bijak nanti...

8) Dia speaking English ..itu tang yang aku suka,...biar anak2 kami sume reti cakap omputih..hihihi

9) apa yang ke sembilan ni erk??? tunggu masa akan datang...will update later...

No comments:

Post a Comment