Mulanya Disini.....

Saturday, October 30, 2010

Dear demam...

Hari ni rutin seperti biasa untuk sabtu...i love saturday so much...the days that can give me much money..After pasar go back home hurmm..so tired..semua benda kena buat sendirian berhad..

Teringat time kecik2 dulu, nak minta duit macam senang je ..patutla bukan semua benda boleh dapat dengan mudah..penat rupanya cari duit dengan usaha sendiri...penat..penat..penat

Aku sms dear but report still pending..why?? risau pulak..hari tu dear demam hope dear dah ok...11.33am dear sms, masuk wad dekat madinah..dear demam dan x sedar..kesian dear simpati dengan keadaan dear...aku doakan dear cepat sembuh dari demam...

Dear ada kata maybe demam ni mungkin berkaitan dengan penyucian dosa..Ya Allah kau maha pengampun dan maha mengasihi..ampunila segala dosa yang pernah aku lakukan..aku tetiba jadi sangat dengan balasan hari akhirat..Nauzubillah semoga Allah menerima taubatku...Aku takut..takutt sangat...

Sms dear yang last buat aku tersentuh dan terharu...."kasih sayang abang terhadap anim tak pernah pudar sayang" ya Allah semoga hubungan kami kekal hingga ke akhir hayat dan semoga orang-orang di sekililing kami mampu menerima perhubungan kami yang sudah terjalin.....Amin

No comments:

Post a Comment