Mulanya Disini.....

Saturday, October 9, 2010

Menunggu sesuatu yang x pasti

Hari ni abang balik from England...esok sampai lah tu...Mana janji abang? nak contac time kat england? semuanya TIPU...semuanya TIPU BELAKA..aku menanti sesuatu yang x pasti..memang aku geram sangat dengan abang...Just imagine...2 weeks abang kat situ cuma 2 kali contac..alasan fb ada security...hendak seribu daya tak hendak seribu dalih!!!

It's ok..aku pun malas dah nak menanti sesuatu yang tak pasti..aku ni siapa bagi dia..dihubungi jika perlu..Abang x sayang aku dah...emmmm nak buat lagu mana yang di situ lebih penting!! Aku tau bila aku meminta perpisahan abang pasti akan kata "2 minggu je dah mengubah rasa kasih pada abang?" aku pasti itu ayat yang akan abang gunakan....

Cuma 1 yang aku nak kata..aku dah malas nak menanti sesuatu yang tak pasti...sampai BILA?, semuanya ini akan berakhir...aku malas nak fikir...malas untuk segala2nya...lebih baik aku terus bersendirian jika berdua tu menyusahkan dan membebankan kepala hotak aku...

Rasanya jika hubungan ini terlalu menyusahkan PERPISAHAN itu adalah jalan yang palin terbaik...Tinggalkan aku..tingalkan aku untuk selamanya...semoga kau lebih bahagia jika meninggalkan aku........................................aku rela dalam keterpaksaan!

No comments:

Post a Comment