Mulanya Disini.....

Friday, October 1, 2010

Suka-Suki

Hurmm semalam rasanya aku tak singgah pun ke blog baru aku ni huk huk huk agak2 nye nape erk..hurm mesti sebab aku malas, aku bosan, aku saje2 whatever la yang pastinya aku memang x singgah pun...

Nak tau tak semalam kan aku rasa rezeki aku kan murahhhh sangat..bukan semalam aje la tapi sepanjang minggu ni...korang nak tau aku dapat ape??

I) Cekgu aku pada tahun 1994 dah menunaikan janji dia nak bagi aku ikan terubuk masin made in sarawakian..perghhh sedap siot dapat aje terus aku goreng..cekgu kata dah x berapa sedap kalau lama2 tapi bagi aku asal ikan masin memang sedap punya! x caya cubalah makan ubi dengan ikan masin perghhh mesti terangkat punya la..tapi ape lah yang istimewanya ikan terubuk masin sarawak ni erk?? entahlah yang aku tau makan aje ha ha ha

II) Aku dapat Batang buruk dari Johor...batang buruk ni memang dah lama aku tau n makan cuma memang berbeza sikit rasa n bentuknya..yang ni memang 1st time makan ler..Hah korang nak tau x aku dapat dr mana batang buruk tu berserta dengan benih bunga Telang..Aku dapat tu dari member facebook..yer arr hari tu aku kim kan kak Nor Fariza Bte Mohd Nor buat terap..aku pun sebenarnya tak mengharapkan balasan dari kak fiza ..tapi alhamdulillah jugak la kak fiza tu sudi nak kimkan batang buruk tu kat aku...

III) Aku dapat 5ekor ikan terubuk masin dari sarawak lak..yang tu pulak Cekgu AIM yang kimkan namanya Cekgu Azhar..kenal time kat labuan dulu masa tu join lawatan AIM...

IV) Yang last aku dapat ni.."buah cempedak di luar pagar amik galah tolong jolokkan aku budak malas menjolok kalau sudi hantar la lagi heheheh."...cempedak tu dihantar bersama dengan buah manggis..kiranya kenyang jugaklah aku makan buah minggu ni heheheh...semua tu rezeki daripadaNya alhamdulillah syukurrr nikmat...

Aku saje je nak bagitau yang minggu ni aku betul2 murah rezeki :) suka-suka ajeeeeee

No comments:

Post a Comment