Mulanya Disini.....

Thursday, October 28, 2010

Hari ke5

Baru dapat update blog untuk hari ni...sedar tak sedar dear dah berada di Madinah selama 5 hari.. Alhamdulillah aku pun takder la merasa tension sangat..lagipun dear ada sms aku jugak..thanks sayang......luv u more than yesterday...semoga impian kita menjadi kenyataan dan semoga Allah memperkenankan doa kita untuk bersama...

Sms-sms dear makin menguatkan rasa kasih dan sayang aku pada dear..Alhamdulillah dear tidak pernah melupakan aku sentiasa mendoakan aku semoga murah rezeki dan sajehtera selalu....thanks sangat2 dear...

Hari ni dear sakit demam...dear kata mungkin berkaitan dengan penyucian dosa..kesian dear demam dan tak larat... jadi sedih..macamana keadaan dear disana...aku cuma mampu mendoakan semoga dear sembuh cepat-cepat supaya dapat melakukan ibadah di sana dengan lebih selesa dan bertenaga.....

"Abang dah doa kat Raudah untuk memudahkan rezeki sayang mudahkan jodoh dan mudahkan urusan kita"

"Abang demam malam tadi, pagi ni lewat sikit pegi subuh..selalu abg pegi awal solat tahjud dan istiqarah,taubat dan hajat..hari ni tak daya" (semoga abang cepat sembuh)

"2hb baru gerak ke mekah..masa tu baru tawaf. Batuk dan selesma..dah makan ubat"

tu antara msg2 dear...sayang abang tq kerana terus ingat dengan aku...semoga semuanya selamat disana amin....

No comments:

Post a Comment