Mulanya Disini.....

Friday, October 22, 2010

Esok yang sangat menyesakkan...

Hari ni mungkin hari yang last between aku dan dear..ops i mean last untuk kami gayut ok..esok dear dah nak p menunaikan Haji di Makkah selama 48days...actually i still can't imagine macamana nak lalui hari-hari tanpa dear d sisi...

Sebelum ni dear pernah tinggalkan aku selama 21days..time tu dear bercuti ke England bersama2 dengan yang sorang...then baru2 ni dear tinggalkan lagi aku selama 14hari pergh..dear tau tak yang penantian tu satu penyiksaan..now dear nak tinggalkan lagi selama 48days pergh..memang dugaan sunggu hubungan kita ni sayang...

Aku tak kisah sebenarnya dear nak tinggalkan aku and pergi jauuuhhh kat sana tapi mestilah bersyarat...dear kena contac and tell me apa plan dear..kalau diam membisu seribu bahasa memang lah naik hangin...dear aku ni sedia maklum tentang aku...

Kesabaran paling penting dalam perhubungan macam kita ni kan dear? terpaksa tinggal berjauhan...dah hampir 5 tahun hubungan kita dear..entah apalah kesudahannya....banyak kenangan kita bersama tapi adakah kenangan itu semua menjamin yang kita akan kekal terus bersama? Oh my dear aku semakin risau memikirkan semua itu....

No comments:

Post a Comment