Mulanya Disini.....

Tuesday, October 5, 2010

Hari ni 5 Okt

Rutin setiap selasa jam 8.30am....
- P pasar buat pembayaran YUM rm88.00+rm10(kutu)+rm1(tabung)..heheheh

Balik dari pasar(tamu) mesti terus buka kedai..almaklum sajala kerja sendiri ...buka kedai ada duit..tutup kedai x da la duit..Tapi aku rasa best pulak berbisnes ni...ye la mana tak nya hari2 dapat pegang duit kan,tak kisah la sikit ke banyak at least tak pernah kekeringan..alaaa yang keja gomen2 tu bukan tak pernah sesak pun kadang2 nama aje keja gomen tapi hutang keliling pinggang kihkihih (aku bukan anti org keja gomen tau) .....

Hari sabtu lepas aku ke KK n shopping kosmetik brand Elianto..aku terfikir tiba2 nak cuba ke bidang baru pulak..ada modal dalam 30K kira dah boleh on la tu..masalahnya 5k pun aku x ada kihkihkh kalau nak cari, sebenarnya boleh aje...Aku berkobar2 ni tapi tu la masalah duit pulak..aku tengok kat keningau ni memang ok lah strategik coz memang tempat yang menjadi tumpuan ramai ...aku nak sangat jadi orang terawal buka kedai untuk produk tu tapi..hurmm nanti hubby balik nak bincang dengan dia dulu...macam best pulak...manalah tau rezeki aku murah kat situ..isk isk isk aku nak juga....

Aku ade gak tanya dengan kawan aku nye kawan dia kata kena ada modal lah if nak buka kedai produk ni..itu kan aku tau la mana ada lak bisnes yang x guna modal kan..(still thinking) aku nak!!! itu aje yang aku nak kata....perghhhhh.......malam tadi aku tak boleh tidur sebab asyik ingat benda tu aje ....kalaulah impian aku tercapai alangkah indahnya.....

Aku mengantuk ..nak tido sat manatahu mimpi jumpa dengan hartawan then dia bagi no tepon leh aku call n minta bantuan.....

No comments:

Post a Comment