Mulanya Disini.....

Thursday, December 2, 2010

Berat yang semakin bertambah...........

Aku tension!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! itu je aku nak bagi tau..berat aku semakin naik..chin aku semakin nampak huhu i mean dah double lagi..aku sedih damn tolll~~~ aku nyer metabolisma ni rendah susah sangat nak turun berat ....bangang tahap gobuk buta betul...

Hari ni dear sms tanya pasal berat pergh~~~ siottttttt aku x tau macamana nak cakap cuma aku cakap kat dear...."abang, berat anim makin bertambah..tolong"~~~~dear cuma jawab "Nafsu makan ni dalaman cuba puasa isnin dan khamis then control lepas tu, bini abang sure ok" huhuhu ok apenya ! aku cakap lagi " abg, anim x boleh control nafsu makan..lagi2 kalau tengah tension.abang tau kan?" boleh tak dear gelak "hahahahaha itu will power.takan dok makan nasi lagi..dulu kan dah boleh control?"

Waduh2 ..emangnya kalau aku dah besar nggak cocok dengan dear ya? itu maksudmu? huhu dear sms lagi......"waaahh kalau macam tu 57kilo dah jauh ketinggalan..tak boleh jadi ni..Berapa kilo naik lepas turun 9kilo dulu?"

4 kilo dearrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........

Nota kaki: Lepas ni cuba2 la diet yerrrrr.....

No comments:

Post a Comment