Mulanya Disini.....

Thursday, December 30, 2010

I Love Picnic....

Owh hari ini adalah hari yang teramat best aku rasa...kenangan yang best di penghujung tahun 2010...picnic yang tak dirancang, rancang tak sampai berapa minit terus jadi punya...mulanya tak mahu pegi coz terikat dengan komitmen kedai,al-maklum sajalah itu je punca pendapatan aku untuk menampung segala hutang piutang aku..kalau aku tutup maknanya tak ada la rezeki aku :)...

Citenya mula cam ni..aku chat ngan ija (cousinku), then dia kata jom g picnic..ingatkan dia memain,aku pun ok aje la.. kebetulan masih ada 4 sit kosong, apalagi bawakla mak,an,pila n aiza..nasib baik masa tu mama dah masak nasi..ayam pun dah dikeluarkan dari aisbox senang aje la keja...aku xpress je, ayam masak kicap...labu muda tumis je..dengan pucuk timun jepun+ sardine..kul 10.10am bertolak to Mahua...

No comments:

Post a Comment