Mulanya Disini.....

Tuesday, December 28, 2010

Customer always right..

Customer always right (cakap ong putih)..pelanggan adala raja (indon kata)...kenapa tiba2 aku tulis entry macam ni? huh~~~

Serius..aku sakit hati bila ada cust balik2 nak tanya tentang harga..imagine aja la..terang2 ada harga pada barang mau lagi tanya ciss..kalau mood ok, senyummm..kalau x ok "aik,harga tdk berubah..kan ada harga tu" muka pula berkerut, pasti cust perasan perubahan air muka...bosan pula menjawab soalan2 bonus...kalau buta huruf tak pe juga, ini tidak masih sumandak2 yang tanya...apa tanda harga yang aku lekatkan tu susah sangat ke nak baca?!

Tadi ada satu cust datang..aku dah kata harga minuman botol rm1.00, ni asyik2 tanya yang oren berapa? yng cola berapa? yang sarsi berapa? apa punya bodoh! lepas tu dia kata " eh tak jadi la macam haus tapi x boleh habiskan"..x ke sakit hati ...ngek ngek ngek dah lah bau macam om sampai pening2 kepala aku last2 x jadi pula huh!!!

2 comments:

  1. ahahhaa sabar apa lagi hendak ku turutkan kata telunjuk yang menunding kepala ku hahahha

    ReplyDelete