Mulanya Disini.....

Tuesday, December 7, 2010

Picnic yang tak dirancang...

Semalam aku chat dengan ija pasal plan dorang nak picnic di pamilan..aku ni asal dengar pasal sungai memang no 1..kalau laut tu kureng sikit la kot...mula2 tu memang tak berbesar hati pun nak pi...banyak benda yang aku nak kena settle..aku nak beli barang kedai, makanan dah tak ada dah pun so kenalah beli itu kan daya penarik untuk kedai runcit..

Pagi-pagi time aku mandi jaid call aku..mak kata jaid x nak bagitau apesal..so aku call back n jaid kata dia naj ajak picnic sama tapi depa penuh so aku terus bersiap nak ke Pekan beli barang..aku dah bersiap nak jalan jaid call n kata sedia..kita jalan kejap lagi hurm aku ape lagi teruslah amik beg..bawa baju and seluar mandi heheheh barang2 lain aku dah memang x ingat coz berapa minit je selang jaid call dia dah sampai depan umah...kelam kabut aku dibuatnya.

Sampai depan kedai..makcik sampai dengan ixora ija..kebetulan ada 2 kosong n makcik suh mama n an bersiap hahah kelam kabut dorang bersiap..kitaorang jalan dulu....tapi patah balik coz wallet jaid tertinggal heheheh..singgah petronas beli makanan terus jalan.....


mama and her sister
Antara rombongan picnic...

sempat bergambar kenangan sebelum balik....

selamat jalan kalau sudi datang lagi.....

No comments:

Post a Comment