Mulanya Disini.....

Wednesday, December 8, 2010

SNTN & SNT.KFC


Tetiba je aku terjaga dari tidur yang lena...yang selama beberapa bulan ni aku masih liat nak terjaga..huhu ni sume pasal diet la..cissss...aku nak cite sikit pasal diet aku ni..sebelum ni aku dah selalu la minum produk2 yang berada p pasaran ni huhuhu...tapi duit aje terbuang berat tetap sama..ni semua sebab x disiplin la pasal tu badan x turun2..ade juga ribu la duit aku habis di sebabkan nak diet jer..huhuhu...cuma justmate5 tu berat aku ada kurang la tapi still x jaga makan so naik balik.....

Baru je tadi dear sms tanya pasal berat badan..dia kata control......nanti jadi 5tan..pulak dah huhu..yeah caiyok2 aku nak lawan my kak n my adik..pergh..meh kita sama2 jadi kurus..aku semakin risau tukang jahit selalu silap jahitkan aku baju..entah kecil sangat aku rasa hahahah...

sempena Maal Hijrah ni..taun baru kepada Umat Islam..aku nak berubah dari besar kepada yang kecil insyallah..huhu nekad ni..so marila sama2 kita mendietkan diri and SAY NO TO NASI...heheheh


Ni produk yang aku baru nak beli..nak try...huhuhu

Alhamdulillah berat aku ade kurang sikit cuma aku x berkemampuan nak
beli coz mahal sangat..ada 3set aku minum

Aku x tau apesal aku gila p guna pduk ni..huhu x da manfaat utk diri aku....

Ahaha aku rasa time aku try produk ni la duit aku beratus rugi...aku beli
2 set and tak habis pun aku minum huhu...penyediaan nak minum
bendalah ni sangatla leceh..so dinasihatkan sesape yang
memang x suka keja leceh toksah la amik hikhik

Produk ni aku try juga ada 2 set jugak la cumanya penurunan tu memang x nampak..
last2 aku macam nak mati tercekik coz banyak sangat capsule nak telan..Last2
aku bagi mama aku minum....

Ni la produk yang mula2 sekali aku try..huhu memang keja membuang aje la..
dah tu bila nak buang cepat aje nak keluar..memulas beb!





No comments:

Post a Comment