Mulanya Disini.....

Tuesday, December 7, 2010

Mengantuknye~~

Sunyi sungguh pagi ini tinggal aku sorang je lagi yang belum tidur, sekarang ni jam sudah menunjukkan pukul 4am, tapi aku still tak boleh lelapkan mata...entahlah aku pun x tahu apa sebenarnya yang membuatkan aku tak boleh tidur..layan fb..aku chat dengan kak Beth..dengan kawan lama..dengan kawan baru huhuhu...lepas tu tengok pula cerita channel 702 held hostage...sedih dan sakit hati tengok cerita tu..sebenarnya aku tengok cerita tu pun dah dipertengahan poon layan~~~....

Aku tak tahu nak buat ape lagi supaya aku boleh tidur..huh~~nak berfb pun rasa dah boring coz kawan2 dah ramai yang tidur..aduh confirm esok ni aku mengantuk gila..ciss....

Dear ada sms me tapi disebabkan terleka tengok cite tu terlambat la pulak nak reply..dah habis cite baru send hurmm dear dah x reply..maybe dear dah tidur :) nak buat macamana ..esok aje la reply.....




No comments:

Post a Comment