Mulanya Disini.....

Thursday, December 2, 2010

kisah lupa.......

Cerita pasal lupa ni..setiap manusia mesti pernah terlupa atau pura-pura atau yang sewaktu dengannya huhuhu...orang kata kalau selalu terlupa tu banyak termakan semut benar ka? erm mungkin ya mungkin tidak..aku ni terlupa bukan sebab banyak termakan semut kali, tapi kisah semalam tu terlampau asyik berfb..

Alkisahnya begini aku jerang air di dapur gas...aku kecikkkkan api then berfbooking la sudah beberapa jam sejak pukul 10-12 malam aku nak tidur kononnya..aku langsung tak ingat pasal air yang aku masak tu....huhuhu adik aku keluar dr bilik coz terhidu bau terbakar..dia terus meluru ke dapur rupa-rupanya pemegang kat tutup cerek tu dah cair n cerek tu dah memang kering tahap gaban dah alhamdulillah adik aku tersedar kalau tidak nauzubillah.....macamana aku boleh lupa ni...

Sebenarnua ni bukan pertama kali aku terlupa..dah berkali2 tapi entahla..nak kata aku tak beringat memang aku beringat tapi.......nasib baikk takde benda buruk berlaku...tobat selepas ini...hahah mama suh ganti balik cerek dia yang dah rosak kihkihkih

Nota kaki: lain kali kalu nak masak tu jangan buat keja yang boleh terlalai huhuhu contohnya gaming...aduhaiiii....beringat sebelum sesuatu perkara buruk berlaku...

No comments:

Post a Comment