Mulanya Disini.....

Monday, December 20, 2010

Program Hancuss...

Lama rasanya aku ni x memblog..dengan kesibukan yang melampau (mengalahkan PM pula) sampai tidak ada kesempatan nak memblog..hua hua hua....nampak tak apa tajuk entry kali ni...macam bangang pun ada Gurangak bin Gunsirit betul aku rasa...

Seperti biasa..aku ni eksen je nak berdiet huhu memang will power tu ke london bersama semangat ku yang semakin jauh menghilang..andiy dara kakki...sepa suruh...dengan kad-kad jemputan khawin yang berlambak2 di rumah dan kebetulan aku memang free sebab teringat makan free sebab tu la program diet aku bertambah hancus seperti impian ku yang dah lama hancuss berderai..hahahah merepek tahap kapal terbang dan jet pejuang yang terbang laju...

huhuhu meh aku coret2an sikit pasal selera makan aku yang semakin bertambah seperti air sungai yang melimpah akibat bah!...kin panas..aku suka NASIK kenapa aku suka NASIK sebab dia sedap dan MENGEMUKKAN...apa lagi kalau ada tuhau..pergh..ada ayam...huhuhu ada kerabu mangga..memang bertambah ja nasi tu....orang kata sikit2 lama2 bertambah2..memang x boleh pakai kata pepatah tu..cisss..sikit2 lama2 jadi bukit...memang macam bukit dah perutku yang dulu ramping bak kerengga hahahaha....lepas ni kakak aku Ina and adik aku Pila suka lah tu hahah sebab dulu aku teria tak makan nasi cisss x boleh jadi....

Sabtu lepas aku seperti biasa meniaga menambahkan rezeki..and serius aku memang x makan langsung..tapi dah lama sikit berut bergendang tali kecapi..pelan2 menyusup ke gerai makan minta soto kecil semangkuk....lepas tu minum cendol kkkiiiheeeiii...punya sadap makan..balik rumah dengan perut kosong terus tidur...kul 1.30 g mahua..beli keropok+kacang+100 plus+aiskrim bekas besar+mineral water..sampai atas x makan pun makan aiskrim jer....turun bawah g singgah kedai makan restoran PUTERI di tambunan..diharapkan ni la kali pertama dan terakhir sebab masakan hampeh macam tempe...ada ke patut sup macam air n garam ajer...kalau bukan kerana lapar sorry naik lori..nasib baik x makan soto hahahha jaid makan soto aku makan mee goreng yang keras macam batu..sepa yang pakai gg palsu kompom tertanggal hahahha.....DIET HANCURRR!!!

Ahad...breakfast makan bubur nasi yang telah menyebabkan aku kembung perut....kul 3 g kenduri kawen....makan NASIK!! dengan daging..ikan sweet and sour..dengan ayam..dengan bla bla bla.....singgah Damai beli kuih pisang and makan kepak ayam 1...DIET HANCURRR!!

hari ni awal pagi makan roti campur telur!! lepas tu nugget 2ketul...aduh perut macam terasa kembang..awal pagi dah membedal roti 3 4keping....sepa nak tolong aku ni....berat dah naik 3 kilo.....

TOLONG...TOLONG...TOLONG!!!!

No comments:

Post a Comment